mast20.jpg

Skanderborg Park

En struktureret PR-indsats øgede kendskabsgraden markant!

Da Charlotte Riberholt tiltrådte jobbet som direktør på Skanderborg Park Hotel & Konference var opgaven klar: Det der primært havde fungeret som kursus- og konferencecenter for finanssektoren skulle transformeres til et moderne konferencehotel som var åbent for alle brancher – og for private til fester og gode middage i restauranten.

Affordable Communication blev hyret til opgaven og lavede en strategi, der kombinerede PR og traditionel markedsføring. Vi gjorde dels det, at vi fandt de gode historier på hotellet og fik dem placeret i relevante nyheds- og fagmedier, ligesom vi arbejdede generelt med hotellets kernefortælling i den samlede kommunikation i nyhedsbreve, på hjemmeside, på sociale medier og i annoncer, flyere, postkort og andet markedsføringsmateriale. I forlængelse af det har Skanderborg Park oplevet en markant større kendskabsgrad. Ikke blot i lokalområdet, men i hele Østjylland. Hotellet har desuden oplevet en øget vækst og massiv kundetilgang, der blandt andet har udmøntet sig i to tilbygninger af ekstra værelser, en ny restaurant og flere kursuslokaler.

Image
”Jeg sætter først og fremmest stor pris på Affordables forretningsforståelse. Når jeg kommer med en opgave, så starter de oftest med at stille en masse irriterende relevante spørgsmål om, hvorvidt jeg nu også er sikker på, at det også er det jeg vil. Og oftest finder jeg ud af, at det hele skal vinkles på en lidt anden måde eller have en anden form end jeg først troede. De er rigtig gode til at sætte sig ind i min virksomhed, min virksomheds situation og min virksomheds behov. Al rådgivning er med et strategisk sigte, og jeg oplever, at jeg efter at jeg er begyndt at arbejdes sammen med Affordable får væsentligt mere ud af mine markedsføringskroner og markant mere omtale i de medier, der vigtige for os og som bliver set af vores målgruppe.”

Skanderborg Park

En struktureret PR-indsats øgede kendskabsgraden markant!

Da Charlotte Riberholt tiltrådte jobbet som direktør på Skanderborg Park Hotel & Konference var opgaven klar: Det der primært havde fungeret som kursus- og konferencecenter for finanssektoren skulle transformeres til et moderne konferencehotel som var åbent for alle brancher – og for private til fester og gode middage i restauranten.

Affordable Communication blev hyret til opgaven og lavede en strategi, der kombinerede PR og traditionel markedsføring. Vi gjorde dels det, at vi fandt de gode historier på hotellet og fik dem placeret i relevante nyheds- og fagmedier, ligesom vi arbejdede generelt med hotellets kernefortælling i den samlede kommunikation i nyhedsbreve, på hjemmeside, på sociale medier og i annoncer, flyere, postkort og andet markedsføringsmateriale. I forlængelse af det har Skanderborg Park oplevet en markant større kendskabsgrad. Ikke blot i lokalområdet, men i hele Østjylland. Hotellet har desuden oplevet en øget vækst og massiv kundetilgang, der blandt andet har udmøntet sig i to tilbygninger af ekstra værelser, en ny restaurant og flere kursuslokaler.

Image
”Jeg sætter først og fremmest stor pris på Affordables forretningsforståelse. Når jeg kommer med en opgave, så starter de oftest med at stille en masse irriterende relevante spørgsmål om, hvorvidt jeg nu også er sikker på, at det også er det jeg vil. Og oftest finder jeg ud af, at det hele skal vinkles på en lidt anden måde eller have en anden form end jeg først troede. De er rigtig gode til at sætte sig ind i min virksomhed, min virksomheds situation og min virksomheds behov. Al rådgivning er med et strategisk sigte, og jeg oplever, at jeg efter at jeg er begyndt at arbejdes sammen med Affordable får væsentligt mere ud af mine markedsføringskroner og markant mere omtale i de medier, der vigtige for os og som bliver set af vores målgruppe.”