20.jpg

STYRK dine relationer – og forretning!

Hos Affordable tager vi altid udgangspunkt i din kernefortælling. Alle vores konsulenter er uddannede som enten fotojournalister eller journalister. Dertil kommer en massiv erfaring som kommercielle kommunikationskonsulenter i forskellige bureau-konstellationer. Så vi er både gode til at finde de gode historier, der viser hvem og hvad din virksomhed står for – og til at placere dem i den rigtige sammenhæng der giver mening for din forretning. Vores definition på god kommunikation er: Det rigtige budskab fortalt til de rigtige mennesker på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt.

Din kernefortælling er løftestangen når du skal skabe relationer til eksisterende og potentielle kunder – og til potentielle dygtige medarbejdere og samarbejdspartnere. Det handler naturligvis om HVAD I laver. Og HVORDAN. Men allermest om HVORFOR. For når vi kommer helt ind til kernen, så begynder vi at kunne sætte følelser, fornemmelser og tanker på jeres produkter. Og det er der du for alvor bygger bro til dem du gerne vil nå ind til.

STYRK dine relationer – og forretning!

Hos Affordable tager vi altid udgangspunkt i din kernefortælling. Alle vores konsulenter er uddannede som enten fotojournalister eller journalister. Dertil kommer en massiv erfaring som kommercielle kommunikationskonsulenter i forskellige bureau-konstellationer. Så vi er både gode til at finde de gode historier, der viser hvem og hvad din virksomhed står for – og til at placere dem i den rigtige sammenhæng der giver mening for din forretning. Vores definition på god kommunikation er: Det rigtige budskab fortalt til de rigtige mennesker på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt.

Din kernefortælling er løftestangen når du skal skabe relationer til eksisterende og potentielle kunder – og til potentielle dygtige medarbejdere og samarbejdspartnere. Det handler naturligvis om HVAD I laver. Og HVORDAN. Men allermest om HVORFOR. For når vi kommer helt ind til kernen, så begynder vi at kunne sætte følelser, fornemmelser og tanker på jeres produkter. Og det er der du for alvor bygger bro til dem du gerne vil nå ind til.